Here We Go!


Bild jag tog förra sommaren, längtar tillbaka.
Ska snart börja röra mig ner mot Tumba, ska prata ut med Sebastian. Vi tjaffsade lite igårkväll och ska reda ut allt idag. Mimmi är här hemma hos mig också. Hon kom hem till mig direkt när jag mådde dåligt. Vi tjaffsade också lite imorse, men nu har vi äntligen rett ut det! Känns underbart skönt. Ikväll ska jag till min pappa och få min nya mobil äntligen. Och så ska jag träffa min kära kusin Emelie. Ska bli jättekul! Har inte träffat henne på 3 jäkla veckor. Men nu måste jag göra mig klar. Skriver lite senare ikväll

JUSTE!
Min vän Emelie Sundberg (
ssundberg@playahead) fyller 15 år idag.
Glöm inte att gratta henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: