Förlåt igen


Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte bloggat förens idag. Jag lovar att jag ska sluta upp med sånna här uppehåll. Om jag verkligen inte har tid en dag så ska jag skriva det. Så att ni vet. Men igår hade jag verkligen inte tid. Jag vaknade upp hos Sebbe sedan drog jag och träffade Mimmi. Vi drog och solade. Har äntligen fått ennu mera färg nu. Igår kväll drog jag till Sebastian lite sent, för att vi började bråka och det slutade med att vi ville träffas och prata ut. Och det gjorde vi också. Så stannade jag kvar där över natten. Det vart min mamma inte speciellt glad över, eftersom jag hade lovat henne att sova hemma som jag inte har gjort på flera helger. Hon tycker att jag är borta för mycket konstigt nog. Men nog pratat om det. Idag har jag träffat Lina en stund. Vi drog ner till fotbollsplanen, det var cup där. Flera lag var där och spelade. Där nere mötte vi också våran vän Jonas. Han stod med oss ett tag för han skulle inte spela själv för han var skadad tydligen. Sen nu när jag kom hem var min mamma inte speciellt glad på mig. Så jag får inte dra ut och sola med Mimmi =( Men nu ska jag smörja kroppen med bodylotion från apoteket. Har blivit jätte torr av att sola så mycket. Lägger snart in ett inlägg på bilder från dagarna som gått. Eftersom jag inte har kunnat det. USB-kabeln har ju legat hemma hos pappa, och har inte orkat åka och hämta den. Men idag så tog min syster hem den äntligen, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: