allt är så stort,


Min älskling
Hej bloggen!
Kom precis hem från Tumba. Idag har jag varit i skolan, efter det drog jag och Mimmi och solade. Ikväll blir det plugg som gäller. Ska jobba med elektrisitet uppgifterna vi har att göra i skolan. Har inte så stor lust att gå ut idag heller, känner mest för en mysdag hemma. Ikväll kommer också äntligen min mamma hem från kursen. Hoppas det har gått bra för henne! Så hon skulle köpa med sig naturgodis hem. Det är ju självklart godare än vanligt godis. Eller vad säger ni? Nu ska jag kolla lite på kläder och skor inför våren. Eller kommer våren någon gång börjar man ju snart undra? Jag som precis tyckte att det var vår på gång förra veckan. Men icke sa nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: