- We all love Jennifer -


God morgon bloggen.
Eller morgon och morgon. Pratade precis klart med Ellan i telefon, hon visste fest ikväll. Så jag funderar på att dra dit, självklart med Emelie Sundberg. Hela morgonen har jag tillbringat tid till att locka mitt löshår jag ska ha på mig ikväll. Visst vart det fint? Ni kommer få se det på mig senare. Igår var jag med Dennis hela dagen, han kanske skulle sova hos mig ikväll. Vi får se hur det blir med det, eftersom vi båda ska fira midsommar. Nu är det dags för att måla naglarna rosa. Lägger in dagens outfit lite senare.

JUSTE!
Jennifer Holmgren, du ville att jag skulle fixa din design.
Jag gör det på söndags eftermiddag, se till att vara inloggad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: