- Världens gulligaste katt -


Ninja låg och höll om min arm hela natten. Visst har jag den finaste katten?
Igår var jag & Emelie på fest med Jonte och några hemma hos Gino (hur det nu stavas). Det var rätt okej, jag och Emelie drog hem rätt tidigt. Ungefär vid 12 någon gång. När vi kom hem till mig så satte vi oss och åt lite, var dö hungriga. Jag åt självklart bara sallad! Igår kväll satt jag uppe rätt länge med min syster Denisé som var lite ledsen, hennes pojkvän betedde sig fel. Idag ska dom prata och lösa allt. Nyss åkte Emelie till sin morfar, han fyller år idag. Hon ska komma till mig efter det. Vi ska göra oss i ordning tillsammans. Jag ska faktist locka mitt hår idag tänkte jag. Lägger in en bild på det lite senare. Nu ska jag hoppa in i duschen och ut på en promenad med Jonna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: