- Skolavslutning idag -


Nya löshåret, fint va?
Hej bloggen!
Hade ingen tid till att blogga igår. Var först hos doktorn, så äter nu medicin. Sedan åkte jag och mamma in till stan och köpte en klänning till skolavslutningen och löshår. Efter det åkte jag hem till bästavän och sov där i natt. Vi gjorde oss i ordning tillsammans imorse innan sommarlov. Jätte fin avslutning, med Mimmi Singman som sjöng helt underbart fint. Ikväll ska jag ut med Emelie, får ju som sagt inte dricka eftersom jag äter medicin. Lite synd, men vill bli frisk så snabbt som möjligt. Nu ska jag snart börja göra mig i ordning, byta om till jeans eftersom det är så kallt ute. Vart tog sommaren vägen? Lägger snart in dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: