- Jennifer tipsar -


Hur gör ni när ni pluggar, hur ser eran miljö ut då?
Jag brukar alltid sätta mig vid datan eller i soffan, med ipoden och något gott att äta på. Musik kan ge dig ideér ibland och något gott att äta på ger dig mer energi och lust till att plugga mer. Självklart ska man alltid sitta i någon bekväm klädsel. Gör som jag, jag drar alltid på mig mitt rosa mjukis-set,ipod i öronen och lite godis på sidan om. Inte godis varje gång såklart, det blir ju bara onyttigt i mängden. Brukar ha vindruvor eller annan frukt på sidan om.

Kommentarer
Postat av: http://itsamanda.blogg.se

Hejhej :) du? kan du fixa min blogg är så jäkla trött på den/ Amanda

2009-06-02 @ 19:13:13
Postat av: Anonym

så nu har jag din msn men du tycks inte vara innne :O<3/Amanda

2009-06-02 @ 19:20:00
Postat av: linnzenbrunett.blogg.se

tack för tipset:)

2009-06-02 @ 19:58:19
Postat av: sweetalize.blogg.se

Hejhej :) Fin blogg

Rösta gärna på mig hos Lindhanilsson.blogg.se

kramar

2009-06-02 @ 20:13:42
Postat av: - Jennifer -

Svar sweetalize.blogg.se : Tackar! :)

2009-06-02 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: