- Alla älskar Jennifer -

Jennifer's nya godis, muuuumsigt.
Hej på er alla! Amigo gick precis tillbaka till skolan. Han kom hit och så kollade vi på film. Nu ska jag snart plugga lite mer på engelskan. Inte för att jag ligger dåligt till, men alltid bra att extra plugga så man har chans att få lite högre betyg. Ikväll ska jag gå och simma med Jonna, vi brukar sitta med balsam i bastun. Har hört att det är jätte bra för håret. Så varför inte? Ska också ut och springa en liten runda med mamma. Sedan ska hon och jag sätta oss ner och prata om mina nya bantingspiller. Vad ska ni göra en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: J.

du har ju redan en jättefin kropp! Varför ska du banta ihjäl dig? :/

2009-06-04 @ 14:41:31
Postat av: - Jennifer -

Svar J. : Tack så mycket! Men jag har aldrig gillat min kropp

2009-06-04 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: