Delar av mig & mitt liv

Hej !
Kom att tänka på att jag nästan aldrig berättar saker om mig själv & mitt liv. Så nu tänkte jag passa på medans jag endå bara sitter här & inte har något annat för mig. Here it goes :
Jag heter Jennifer Anita Oscarsson
Bor i Tumba (Hos Mamma) & Södermalm (Hos Pappa)
Familj - Mamma Veronica, Pappa Tom,Stora Syster Denisé & Mammas Sambo Jimmy.
Ålder - 14 snart 15
Intressen - Vänner,Familj & Självklart Shopping
Skola - Ska byta till Mimmis skola, Kunskapskolan
På fritiden brukar jag - Allt möjligt bara det är roligt & jag trivs, mest med vännerna
Barndomsvänner - Julia Qvarfordt (sedan jag var 7år), Lina Ek (En av mina bästa vänner sedan 8år tillbaka)
Vilka jag säger är mina bästavänner - Jag dömmer absolut inte folk efter vem som är mina bästavänner. Men det finns vissa personer jag litar mer på & öppnar mig mer för. Bland annat Mimmi
När jag blir stor vill jag bli - Jag vet faktist inte, vill gå frisörslinjen. Men det är ett år kvar, ska tänka på det.
Mode för mig är - Inspirerande & Kul, läser mycket modemagasin & älskar Sofis Mode
Hur länge har jag bloggat - Har haft min blogg i 2år nu. Skaffade den först bara som en kul grej. Men sedan blev det som en del av mig. Skönt att bara skriva av sig lite ibland & jätte kul att läsa andras bloggar.
Favorit bloggare - Det är faktist Blondinbella, förut gillade jag verkligen inte henne. Tyckte att hon skröt & trodde sig bäst hela tiden. Men hon värkar faktist vara en trevlig tjej. Blandannat brukar jag läsa mycket av Natacha Peyres blogg Improveme.se & Elin Klings blogg
Pojkvän ? - Nej, absolut inte! Orkar helt enkelt inte med dom just nu.



Har ni något mer ni vill veta ? Så är det bara att fråga på .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: