NEJUSCHOFY.

Läste precis på blogg.se att det finns en strip-stång för barn!? hur sjukt är inte det.. Till och börja med borde föräldrar absolut inte tillåta det.. Jag skulle aldrig gjort det mot mina barn. Och för det andra borde de absolut inte finnas till för barn.. Och för det tredje, asså vem är det som vill kolla?! Äckliga snuskgubbar som tänder på minderåriga kanske. Men som tur är det ju olagligt för gubbarna att göra det.. Förstår ungarna ens vad den där stången handlar om och vilket rykte de kan få (beroende på hur gamla de är såklart). Har inget mer att säga om det där förutom att jag är så chockad och äcklad samtidigt..


Kommentarer
Postat av: http://vannu.blogg.se

håller med dig fullständigt!

2009-08-31 @ 18:22:02
Postat av: hej

hej minns att du började med bantningspiller för ett bra tag sedan nu, hur gick de med dom? funkade dom. gick du ner något?

2009-08-31 @ 19:45:52
Postat av: Beloni

tjena.



gillar du bloggaren kissie eller gör du som jag hatar henne? gå in och läs inlägget och se om jag har rätt om de jag har skrivit :)



Kram Beloni

2009-08-31 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: