ITFEELSGREAT!


Nu är det dags för bastu-time med Emelie.
Vi har precis kollat på film (Date Movie) och käkat Ben&Jerrys MUMS! Idag har vi haft det riktigt roligt, suttit och skrattat åt foton o gamla bilder.. speciellt på min pappa! hahah. Vi har också hunnit vara på kina resturang och mött upp min mamma på tcentralen, jag ville ha lite money money innan vi drog hem till pappa. Nu ska vi in i badrummet med chips,dipp och kolsyrat vatten mumsigt värre va? Jag uppdaterar mer när vi är ute från bastun. Jag och Emelie ska också fota lite tillsammans och andra slags bilder. VI HÖRS SEN!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Jennifer! Jag ska göra en "ny" blogg. Och jag skulle fråga dej om du kan göra min header :).

2009-08-30 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: