FÖRLÅTIGEN.


Idag i solariumet.
Förlåt för att jag inte uppdaterat så bra på det senaste. Jag har i vilket fall som helst slängt in ett inlägg hit och dit så att ni kan vara lite uppdaterade i alla fall. Idag har jag som sagt varit med Emelie, hon och jag hade roligaste dagen igår. Idag när jag vaknade hade jag grymt ont i min rygg! Förstår inte vad det är med den.. Emelie hade också rätt ont i ryggen.. Idag har jag varit och solat, ätit på resturang och träffat Marcus,Daniella,Micke och Pontus. Vi satt mest och pratade allihoppa, eftersom det är söndag.. Då finns det inte så mycket att göra! Men roligheter pratade vi om. Vi satt och pratade om allt vi tänkte på som alla brukade göra nästan hela tiden. Något som är typiskt att den tillexempel säger,gör eller uttrycker sig själv. Kul att höra att man alltid gör ett roligt slutar ljud efter man garvat som folk brukar garva åt ennu mer och att man ganska ofta ger snea blickar fast jag inte ens är medveten om det.. Jaja, nu ska jag alldeles strax gå till sängs. Ska följa med Mimmi imorgon till tandläkaren och efter det ska vi sola. Sedan blir det school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: