BROWNIE.


Måste fortsätta på min bruna färg.
Hejbloggen!
Jag vaknade inte för så länge sedan, eller jag vaknade egentligen runt halv 7 med världens smärta i halsen. Tror jag har fått halsfluss eller något liknande. Inte bra.. Jag somnade sedan snabbt om efter att min mamma ringt och sjukanmält mig. Vaknade runt 12 och mådde ganska mycket bättre. Daniella smsade mig precis och frågade om vi skulle åka och sola idag, med tanke på att både hon och jag varit hemma.. Självklart sa jag JA, tackar absolut inte nej till brunhet oavsett hur sjuk man är. Jag vet att det inte kan vara bra för kroppen, men jag bara känner att jag måste sola. Dagens outfit kommer upp lite senare ikväll om min vän Daniella orkar ta ett kort på mig. Nu ska jag fixa mig i ordning, sedan bär det av till solariumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: