BECAUSEOFYOU.


Jag och Daniella idag på bussen.
Hallåhallå!
Sitter just nu och pratar med pappa i telefonen, knäppgöken pratar för fullt som vanligt. Idag har jag varit hemma, som jag säkert redan har berättat för er? Men då gör jag det igen. Jag mådde som sagt inge bra och stannade hemma istället. Sov nästan hela dagen, mådde bättre framåt kvällen. Träffade Daniella och Marcus, vi åkte och solade solarium. Och gud så skönt det var och gud så brun jag börjar bli. Efter det ville Marcus dra till filmkedjan och köpa godis. Jag kände mig inte speciellt godissugen så jag köpte ingenting, men smakade lite (a).. Efter det drog vi och kollade på Micke's fotbolls träning igen. Träffade även Albin där. Kul och se honom! Nu ska jag alldeles strax lägga upp dagens outfit sedan blir det ett mysigt bad för mig. TJILLEVIPPEN!

Kommentarer
Postat av: MaarQs

bara så att alla vet, så solade självklart inte jag.. även om hon får det att låta som de.. ^^

2009-08-26 @ 23:43:40
Postat av: - Jennifer -

Svar MaarQs : Som sagt, jag tror inte att dom tror att du gjorde det heller. Efter det jag skrev i förra inlägget lilla marcus! :)

2009-08-26 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: