- Tisdag trött & irriterad -

Hej alla mina läsare!
Sitter just nu här hemma med Daniella. Vi sitter och har samtalet om alkohol och rökning. Hon hade nämligen varit i grekland och bara kunnat gått in på ett supermarket och köpt cigg och alkohol. Undra varför det är så där, men inte här i sverige.. Igår kväll var jag med brudarna på fest i stan, Hornstull. Riktigt kul var det, förutom att jag började bråka med en kille jag inte kände men som var med alla hela kvällen. Jag har nog inte velat slå någon så mycket på länge. Men vissa misstag hände trots allt. Ikväll blir det party time IGEN, med Alice & Mikaela. Emelie har börjat kalla mig partypinglan eller alkolist. Tack! Men party humöret går inte ner för mig längre. Nu ska jag hoppa in i duschen. Dagens outfit kommer alldeles strax upp på bloggen.
Lite bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: raz

nämen är det ínte sångfågeln :) varför skriver du inget om musik de e väl din riktiga passion? och vem va de du bråka me???



/långa killen från igår :P

2009-08-05 @ 00:37:37
Postat av: emmaa

kan du sjunga? :D

2009-08-06 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: