- school school -

Sitter just här nu i skolan, första dagen idag och vi ska redan ha nationella prov.. Fast dom proven är mest som test men endå. Första dagen vill man ju ta det lugnt. Jag sitter i ett rum med Emelie och Mickis, dom pluggar och jag bloggar. Har inte så mycket att göra, väntar också på att Mimmi ska komma tillbaka från tandläkaren. Tror hon är här runt 13.00 sen slutar vi vid 14.00. Efter skolan ska jag först hem och plugga, sedan ut med Micke, Pontus, Daniella och förmodligen Marcus som jag försöker få tag i. Men han är i skolan... och är ganska seg på att svara. Vet att han kommer läsa det här sen men det är bara bra så han lär sig en läxa. Jag vet att jag ennu en gång varit dålig på att uppdatera. Det ska bättra sig nu när skolan börjat och såvidare. Men kan inte lova någonting.

Kommentarer
Postat av: Marre, http://shopaholicsliv.blogg.se/

Din blogg är verkligen super bra och jag gillar din stil du har :)<3



Kram

2009-08-24 @ 13:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: