- Letar efter rispor i ytan -

Hej bloggen!
Sitter just nu hemma med Daniella. Vi har precis käkat på donken. Fast lite duktiga var vi i alla fall, vi gick från donken ända hem till mig. Idag har jag varit på brosjön och solat och badat med Alice,Isabelle,Daniella,Micke och Pontus. Lite brunare har jag faktist blivit idag. I'm very happy! Det tråkigaste med att åka och bada är att jag är en sån himlans badkruka. Stod på bryggen typ 20min om funderade om jag verkligen skulle bada eller inte. Men tillslut puttade Alice i mig den j*veln. Har tävling med Marcus om vem som blir brunast innan sommaren är slut. Jag vet att jag kommer vinna men endå. Ikväll ska jag ut igen med alla sköningar och grilla. Det börjar bli som en vana. Men en riktig mysig vana i såna fall med alla underbara människor. Daniella sitter och hjälper mig om vad jag ska skriva om, eftersom att jag på senaste tiden fått lite bloggtorka. Men det kommer, det kommer. Vänta bara! En tråkig händelse är att min samsung touch har gått sönder igen.. :( Den hade varit inne på en månads lagning, som vi fick betala 900kr för.. Och den har varit lagad en vecka, sen gick den sönder igen. Jag tycker jag borde få en helt ny, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: