- Fredag hela veckan -


Sitter just nu här vid bloggen igen. Har precis solat hur länge som helst. Och har blivit jättebrun. Isabelle är påväg hem till mig, vi ska göra oss i ordning tillsammans. Lite senare ska vi också möta Alice. Får se vad vi girls hittar på för skojsigt! Vill ni veta en hemlighet? Det finns en kille, som ser så himla bra ut. Han får vara min nya "mr.hemlig" för ett tag. Hihihi, nu blir ni allt nyfikna va? Nu ska jag snart ställa mig i duschen efter två timmars solning. Måste börja sola solarium inför skolan också. Det är ju trots allt bara två veckor kvar :( .. buhu!

Kommentarer
Postat av: linnzenbrunett.blogg.se

Lagom brun du har blivit

2009-08-08 @ 17:18:46
Postat av: Anonym

katt

2009-08-08 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: