- Fly on the wings of love -


Kom precis upp ur badet. Åh gud vad skönt det var att bada ska jag tala om för er. Igår kväll var jag med bästavän, vi sov hos henne och hade en enkel myskväll bara vi två. Vi handlade mat och gottigott till kvällen. Sedan la vi oss framför hennes stora tv och kollade på film. Ibland är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Börjar känna av förkyldning också. Vilket inte är så bra! Men annars rullar livet på som vanligt. Nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning. Lite bilder från igår kväll kommer alldeles strax upp på bloggen. Ikväll ska jag ut med Mickis och några till. Får se vad vi hittar på. Men uppdaterar igen när jag kommer hem såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: