- Fint väder, men trött -


Mys vid brasan här om dagen och Artur kunde inte få nog av att elda plast.
Hej bloggen! Jag vet jag har varit dålig uppdaterar IGEN. Men min samsung touch trodde jag gick sönder igen, men det gjorde den tydligen inte. Det går bara att inte ladda den i datan, och jag har min vanliga laddare hemma hos Emelie. Men idag så testade jag att ladda den i vanlig laddare, eftersom Daniella har en likadan. Och då funkade den igen som vanligt, så idag är jag på gott humör igen. Idag lovar jag att det blir en dagens outfit. Okej? Igår kväll var vi vid uttran som sagt (igen), riktigt kul och mysigt var det den här gången. Efter det drog vi hem till mig och sov som stockar. Fast man blev väckt halv 9 imorse av att dom skulle komma hem till oss och byta våra fönster. Riktigt irriterad vart jag på dom då.. Menmen.. Idag bär det av in till Ung08 för första gången i år med Emelie och hennes kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: