- Everybodys here -



Om samtalet sexting (istället för texting = smsa på engelska)
För er som inte visste vad texting betydde heller.
I alla fall, Jag Daniella och Marcus satt och kollade på Tyra Banks show idag. Och då var det 5st 14-15åriga tjejer där. Dom brukar smsa överdrivet porriga sms till killar, skickat nakenbilder på sig själva och såvidare. Det var en tjej som hade ett seriöst förhållande med sin kille som skickade porriga sms till honom och nakenbilder då och då bara för att han skulle ha något att se framemot tills dom träffades igen. Det tycker jag låter helt sjukt! Och en annan tjej skickade nakenbilder på sig själv för att hon tyckte hon var ful sa hon och hon ville ha mer uppmärksamhet av killarna i skolan. Asså ibland undrar jag vad vissa tjejer tänker med? Tycker ni att det är okej att eran flickvän ska kunna skicka nakenbilder till dig, tycker ni att det är okej att en tjej ska skicka nakenbilder på sig själv för att få någon konstig uppmärksamhet dom vill ha, tycker ni att det är okej över huvudtaget att tjejer skickar nakenbilder på sig själva?

Jag säger bara a big NONO!
Jag skulle aldrig skicka nakenbilder på mig, aldrig!

Kommentarer
Postat av: vanessa

hahahaha, men folk är ju så i usa! XD

2009-08-10 @ 21:27:12
Postat av: waaaaaaaaaaaa

men du ska ju bli nakenmodell jennifer :D:D:D:D:DD:D:

2009-08-12 @ 03:13:49
Postat av: - Jennifer -

svar waaaaaaaaaaaa : Haha, vart har du fått de ifrån? Aldrig ska jag bli det :)

2009-08-12 @ 06:00:00
Postat av: waaaaaaaa

heh, du har typ sagt det till mig :o

2009-08-17 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: