- Den allsmäktige -


Hittade denna bild på Marcelos data.. Marcelo leker schtekig?
Sitter just nu hemma hos Marcelo med Daniella och kollar på Bruce den allsmäktige. Jätte rolig film, fast jag kollar inte så mycket. Sitter ju med bärbara och bloggar runt ofcourse. Det blev ingen solning för mig och Mimmi idag. Vi satt och snackade igenom allt istället. Skönt att hon är tillbaka från Magaluf nu. På måndag börjar skolskiten igen, det innebär party i helgen. Sista helgen att verkligen partaja ihjäl sig och that's the way it goes. Marcelo sitter och mobbar mig just nu..  Fast det är vanligt om man heter Marcelo. Efter filmen ska jag hem och sova. Måste ladda upp till helgen. Imorgon ska jag träffa Mimmi runt klockan 3 och då ska vi banemig åka och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: