- Bara tisdag.. suck.. -


Underbar bild jag tog på Emelie idag utanför skolan.
Hej bloggen! Imorse försov jag mig faktist, jag vet.. Typiskt mig, men endå! Kom till skolan runt 11-halv 12. Hade inte ätit någonting alls, och så hade de plockat in lunchen. Var ganska hungrig och blev lätt på dåligt humör idag. Efter skolan mötte jag upp Marcus och Micke i Tumba. De skulle följa med mig när jag skulle shoppa lite. Så dagens köp kommer alldeles strax upp på bloggen. Efter det mötte vi upp Daniella, åkte till tullinge och solade. Självklart solade inte Micke och Marcus. Dom tycker tydligen det är bögigt, enligt mig är det verkligen inte det. Eller vad tycker ni? Nu ska jag strax gå tills sängs. Ennu en skoldag framför mig imorn, usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: