- Äntligen vid bloggen -

Tänker ni ja? Visste jag väl..
Jag och Daniella kom precis hem från Marcus. Igår kväll var vi ute vid uttran sjön (igen) med alla underbara människor. Jag och Alex hågestam hade också en himlans stor diskussion om allt från himmel och hav. Folk trodde vi bråkade bara för vi satt och skrek en aning på varandra. Men vi är båda såna personer som är väldigt envisa och oftast ska ha rätt. Men vi är självklart vänner, alex är ju min lilla smiley one! Ikväll får jag se vad jag hittar på. Funderar faktist på att bara vara hemma, det var ett tag sen. Marcus, jag vet att du läser det här. Men SNÄLLA, kan jag inte bara få sola solarium ikväll? Bara ikväll?

Kommentarer
Postat av: http://onlyalice.blogg.se

Stämmer bra gummsi :) <3

2009-08-10 @ 17:04:03
Postat av: - Jennifer -

Vad stämmer bra?

2009-08-10 @ 17:21:11
Postat av: edgard

kommer inte på fråga!^^

2009-08-10 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: