- Alla vill veta allt om mig -

Detta visste ni inte om Jennifer :

1. Mörkrädd, brukar oftast sova till något som är tänt.
Inbillar mig för mycket när jag är i ett mörkt rum.

2.Spenderar mest av mina pengar på kläder, det är så det é.
Everybody loves clothes!

3. Har 2 piercingar, en i naveln och en i tungan. Och så har jag självklart hål i öronen.

4. Jag har bara varit riktigt kär en gång.
Inget mer tal om saken!

5. Nu när man är singel, har man blivit största partypinglan.
Vilket jag tycker är jätte bra? Man lär känna massa nytt folk.

6. Splittrad familj, de vill säga skilda föräldrar.
Pappa som bor på Södermalm och Mamma som bor i Tumba.

7. När jag var liten kunde jag inte säga Garderob!
Utan jag sa nog : Gabberob.

Vill ni veta något mer om mig? Fråga då.

Kommentarer
Postat av: anonym

Sexigaste piercingen i tungan <3

2009-08-03 @ 11:13:12
Postat av: Linda N

haha vad gulligt, gabberob :)<3

2009-08-04 @ 16:41:46
Postat av: Anonym

Röker du eller snusar du?

2009-08-06 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: