New Shoes


Mina nya skor från DinSko.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väll att din kompis bralin tog självmord igår?:S du värkar inte bry dig

2009-04-04 @ 18:35:14
Postat av: Jennifer

Svar : För det första så kan du väl skriva ditt namn och stå för det du säger istället? Och för det andra är det ju självklart att jag bryr mig. Men jag tror inte att det ska gå runt och snackas så jäkla mycket om det. Det är ju en hemsk grej som hänt. Det vet vi alla. Men det tillhör ju mest nära&kära, tror inte att hon skulle veta att hela sverige skulle vetat det. Och om jag skulle skriva om det i min blogg skulle jätte många fler fått reda på det och det skulle startat rykten av omogna folk som det alltid gör. Du fattar inte hur lite respekt du visar mot henne när du skriver en sån här kommentar. Du borde tänka dig för, det kanske inte är du som bryr dig om det som hänt överhuvudtaget? Det visas ju bara på hur du vill meddela alla om det. Och det är ingen ÄKTA vän.

2009-04-04 @ 23:39:20
Postat av: kristinanorin.blogg.se

Jätte fina , jag har funderat på att köpa såna där :) skit snygga!

2009-04-05 @ 09:08:32
Postat av: Jennifer

svar Kristina : Tack :)

2009-04-05 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: