- Toppen Dag -


Jag saknar verkligen min bästavän Matti.
Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan, efter det drog jag & Mimmi in till södertälje och små shoppade lite. Ska shoppas mer på lördag. När vi åkte hem från södertälje mötte vi på Matti, var ganska länge sen vi sågs. Så alltid kul att ses & han vet att jag saknar honom något enormt. Vi delade liksom allting tillsammans, var de tightaste bästavännerna som fanns & någonsin kommer finnas. Imorn är det sista dagen, sen är det valborg. Så allt ska fixas imorn, jag & Mimmi har många planer vi. Nu ska jag lägga in bilder på de jag köpte, hej så länge

Kommentarer
Postat av: skincare.blogg.se veronica

Ni är så söta tillsammans gumman..

2009-04-29 @ 06:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: