- God morgon -


Sitter just nu framför datan. Ska till mormor & morfar på påskmiddag vid klockan 4. Så ska snart hoppa in i duschen. Idag har jag en såndär dag då jag vill göra mig riktigt fin och verkligen bry mig om mitt utseende. Så jag tänkte göra hårinpackning,ansiktsmask&peeling. Nice va? Imorgon ska jag vara med Alice, vi ska gå på bio och se En Shoppaholics Bekännelser. Ska bli grymt kul! Men nog pratat om imorn, och prata mer om idag. Ikväll ska jag vara med Sebastian,Jonna,Pontus & Micke hemma hos Pontus som har lägenheten för sig själv. Vi hade planer för att kolla på en skräckfilm, sedan vid 12 tiden på natten hade vi tänkt dra till en kyrkogård. Men nu ska jag nog hoppa in i duschen. GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: