- God dag älsklingar -


Min fina ring.
Idag har jag varit hemma från skolan och pluggat såklart. Mådde inge bra, så passade på att vara hemma sista dagen jag får vara hemma. Jag har också varit i min gamla skola och lämnat gamla skolböcker & träffat alla gamla älskvärda vänner. Det var jätte roligt att träffa alla igen. Sedan tog jag bussen hem, och nu sitter jag här framför datan. Har precis ätit lunch och tagit min medicin. Usch vad den är äcklig & då skojar jag inte. Ikväll ska jag & Lina kanske gå och kolla på hennes killes fotbolls träning. Men det beror på om hon har utegånsförbud eller inte,och om jag orkar som sagt. Eftersom jag är sjuk. Imorgon ska jag vara med Felicia, vi ska antagligen på bio eller ha hemma mys kväll . Men bloggar mer om det imorn. Kärlek, J

Kommentarer
Postat av: lina faair.blogg.se

snygg bild jag har tagit, hihi :) och du, du glömde dina böcker dom du skulle ha med dig hem i mitt skåp :P

love

2009-04-16 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: