skoljogg & trötthet


Hej, idag hade vi skoljoggen.
Guuuuud, vad jobbigt det var. Känner verkligen nu att jag måste börja träna lite!
Men jag är glad över att jag inte kom sist. till och börja med sprang jag med älsklingen josefine men sedan sprang hon ifrån mig (hon har grym kondition) sedan sprang/gick jag med Daniella. Båda hade kramp i magen, men skönt att komma i mål så snabbt som möjligt!
Annars idag är jag väl så himla trött & ikväll ska jag kanske träffa Felicia.
Det blev tyvärr inga bilder från denna dag, men det kommer kanske mer ikväll!
pussen

Kommentarer
Postat av: denisé

vad bradå jennifer, då sover du gott idag ;)

2008-09-19 @ 14:50:32
Postat av: veronica

haha jennifer då.

2008-09-21 @ 15:18:53
Postat av: jenfs

svar ; haha (a) sov gott den dagen.

2008-09-21 @ 15:29:01
Postat av: linda

haha, jag gick ist för att springa x)<3

2008-09-23 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: