skogspromenad


hej, kom precis hem från en skogspromenad.
Jag och min syster skulle gå ner till Willys för att handla, så gick vi en genväg genom skogen & självklart var det lerigt där eftersom det regnar ute. Men det tänkte inte vi på. Tillslut ramlade jag & mina byxor & skor vart helt leriga. Men sånt är livet! Vi hade iaf kul, och skrattade åt i princip allt. Ikväll ska mamma ha hudvårksklass så det blir mest sittande på rummet eller ut med polare. Lina kommer också kanske till mig ikväll och vi ska ha myskväll.
Skriver mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: julia

låter mysigt:)<3

2008-09-06 @ 18:57:51
Postat av: Denisé

haha ja, det var en grymt kul skogspromenad! :)

2008-09-08 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: