Jennifer's Onsdag


(smygbild på me&my girls,som då victor tog på rasten)

hej, sitter nu framför datan & pluggar lite so (samhälle)
idag har skolan varit helskön. inga jobbiga lektioner alls.
dagen började med matte då jag satt & jobbade med albin,micke,vasse & markus.
och dagen slutade med syslöjd. imorgon ska jag hjälpa matti att passa hans lillasyster
Molly, så är väl hos han vid 7 tiden & kommer nog inte hem förens 10-halv 11. så att ni vet.
imorgon har vi orientering, as tråkigt men endå. gör det för betygets skull!
nu ska jag faktist plugga vidare. hörs senare

Kommentarer
Postat av: vannu.blogg.se

du kom ju inte ens på syslöjden! :O

2008-10-02 @ 17:25:53
Postat av: jenfs

svar ; jag vet, men jag var ju på expetionen !

2008-10-02 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: