Halloween


Hej, sitter nu hemma hos Matti och läser hans novell.
Den är väl lite små bra, kom till honom efter att jag hade varit i tumba en sväng & shoppat lite.
Känner mig verkligen shoppgalen nu för tiden! Igår var jag nere i tumba med min syster, köpte då en jätte gullig&ullig svart tröja,ett par vantar & en jätte söt hårklämma. Idag var jag också som sagt nere och shoppade lite, köpte då ett par svarta mjukisbyxor (sammet) hur man nu stavar det & en grå Fiorelli plånbok.
Nu kom matti ut ur duschen, så ska väl fortsätta att hjälpa han med novellen haha
Ikväll ska jag hem till Mattias, vi kommer nog titta på en skräck film eller något liknande.
Annars får vi se om jag orkar dra ut ikväll med några kompisar.
Skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha palla ta bort min komentar?

2008-11-01 @ 11:17:18
Postat av: jennifer

svar ; haha palla vara du?

2008-11-01 @ 15:42:26
Postat av: veronica hedström

Här var du jätte fin gumman

2008-11-06 @ 17:43:29
Postat av: Therese

Hej! :) Jättefin blogg, bra är den oxå!



Kika gärna in min & tyck till. Skulle vara schysst.



Ha det bra, kram /Tessan



2010-11-06 @ 17:32:46
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: