- Lördag -


Hej!
vaknade alldeles precis, guuud sov ända tills 15:10.
Kom hem igår vid ungefär 01:30 eller senare. Jag & Mattias kollade på idol, vem tyckte inte att Lars skulle åka? Jag tyckte han var föööör mycket, stackars sepide som fick åka tack vare en sån pajas.
Själv hejar jag på Robin B & Alice, vilka hejar ni på?
ikväll ska jag kanske träffa Josefine Hallman, får se vad vi hittar på.
Annars ska jag & mamma också ner till grekiska kolgrillen & äta. MUMS!
Men nu ska jag göra mig iordning.

(obs. Hur orkar ni kommentera negativa kommentarer på min blogg, har ni inget eget liv eller istället för att klaga på andras? SKAFFA DIG ETT EGET LIV!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lars är bäst!

2008-11-01 @ 17:59:27
Postat av: www.sessankarro.blogg.se

Kevin äger alla:)

2008-11-01 @ 20:18:05
Postat av: johanna

Kevin, Alice och robin e är bäst!:)

2008-11-01 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: