måndag

förlåt för att jag inte skrev igår, men jag var ute med emmily. haha det roligaste var att hon skulle klättra upp på ett fotbolls mål & när hon väl var uppe så kom hon inte ner & jag försökte hjälpa till. men det gick inget vidare.
sen sa hon att hon var höjdrädd, jag bara ; varför klättrade du upp dit från början då? emmily ; haha jag vet inte. finns bilder på det där nere ! :)
ja, idag har det bara varit vanlig skola. förutom att det typ blev värsta bråket emellan niorna i våran skola & några andra från någon annan skola i Älvsjö typ. ikväll kanske jag ska träffa emmily igen, får se. ! :)
jippi, bara 3 och en halv vecka kvar tills sommarlovet.
men nu ska jag hjälpa mamsen med maten, skriver mer sen. måste bara slänga in bilden på mig & linfs från gympan också
pussar från jennifer

dagens & gårdagens bilder ;

Kommentarer
Postat av: Denisé

haha stackare, själv är man inte höjdrädd ! bara när jag åker fritt fall på gröna lund! :)

2008-05-12 @ 16:41:13
Postat av: anna

haha stackars henne, kom hon ner sen då? :)

2008-05-12 @ 16:42:14
Postat av: jenfs

svar till anna ; haha jodå, det var några som fick hjälpa henne som spelade fotboll . haha :)

2008-05-12 @ 16:42:39
Postat av: alboo^

sötnosar ! :)

2008-05-12 @ 16:54:55
Postat av: Åsa

Är det du uppe på målet?

2008-05-14 @ 17:57:38
Postat av: jenfs

svar till åsa ; japp hon sitter uppe på målet. galna människa ! hihi :P

2008-05-19 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: