värsta huvudvärken

hejsan,
igår var det nästan en helt vanlig fredag. förutom att jag hade värsta huvudvärken på ena sidan av huvudet igår kväll, jahdu det var hemskt. & efter skolan så var jag med carolina en stund. hon följde med mig & min syster och handla för att jag & min syster skulle vara hemma själva så vi var tvungna att göra egen mat. vi gjorde köttfärs-paj. skit god ! men aja, sen efter maten så fick jag värsta huvudvärken & kunde typ inte göra någonting. sorry till alla som skrev sms till mig, men jag kunde värkligen inte svara. kunde knappt lyfta skallen. herregud ja.
idag vet jag inte vad jag ska göra, mamma sa att jag borde vila lite. men vi får se.
PYSS

dagens outfit ;

adidas tröja från adidas
tight svart linne från H&M
vitt linne från hong kong (min syster var där & köpte den)
96 jeans från G-star

gårdagens bilder ;


1. min & denisé middag, haha köttfärs paj & grönsaker
2. min ur-söta klubba (aa)

Kommentarer
Postat av: emeliue

jag vill också också ha pajen!
fyfan vad god den ser ut, seriöst.
ska göra paj imorgon, MÅSTE! :D
älskling,

2008-03-08 @ 23:03:41
URL: http://emeliue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: