påsk är alltid härligt

hej, igår var jag i skolan, gud det var faktist jätte roligt. hade inte varit där på as länge (har ju varit sjuk)& så träffade jag en massa roliga människor & speciellt linfs min bästev, jaop.
senare efter skolan så var jag med tim. vi kollade på film (när lammen tysntar , en skräckfilm med hannibal) usch usch, haha höll på att skita på mig. sen så gick vi ut & hade snöbollskrig, sjävlklart vann han. haha. jag var helt in-snöade när vi gick in. sen åkte han hem runt halv 12. sen gick jag&la mig.
idag ska jag in till pappa med min syster & ha en liten family kväll. äta påskmiddag & kolla på film, och bara mysa.
jahdu, imorn ska jag hem igen till mamma, & ha påskmiddag här.
skriver väl mer imorn,
ha en trevlig kväll.
puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: