oplanerad dag

idag vaknade jag ungefär 10, sen gick jag upp & åt frukost. till frukost åt jag mörkbröd,kiwi & ett glas jouice. gud så gott det var. frukost är ju den viktigaste måltiden på hela dagen. jag ska försöka vara lite nyttigare nu, men jag vet att jag inte kmr kunna hålla mig från godis då&då, men läsk för mig är så over. har inte druckit läsk på hela året. har det som nyårslöfte att sluta dricka läsk. inte för att jag drack mkt förut. men det är ju alltid bra att lägga undan det. vad har ni för nyårslöfte då?
idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men nått blire nog. hoppas jag.
nu ska jag hoppa in i duschen.
smek / J
image121

ps. om jag tar några bilder idag, så lägger jag in dom senare.

dagens outfit ;
image123

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inget nyårs löfte ;) :D

2008-03-29 @ 12:13:00
Postat av: sofia

för mig funkar det aldrig. jag har försökt äta nyttigt. men så ser man någon god chocklad så man kan inte slita sig. haha.

2008-03-29 @ 14:55:29
Postat av: jennifer

nej, det är ju olika för alla. jag kan inte hålla mig från godis då&då. men pröva att sluta dricka läsk. det är as skönt. jag är typ aldrig sugen på läsk längre. loka är min nya läsk! GO LOKA !

2008-03-29 @ 14:56:46
URL: http://jennfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: