kära blogg

visst är det roligt med påsk? påskmiddag, påskägg & påskmys.
idag ska jag,denisé & pappa på påskmiddag hos min älskling emelie & hennes familj,
blir ju alltid god mat där. hehe. idag har jag på mig svarta strumpbyxor, en svart lång typ tunnika/t-shirt & en svart/vit randig väst. fast den är mer svart än vit. jahdu, vi ska vara hos emelie runt 5 tiden. så jag måste jalla & göra mig iordning nue. men bilder från idag kmr imorn. hare bra !
glad påsk everyone !
pussar & kramar

dagens dialog, farmor letade efter sin snus-dosa ;
farmor ; är det någon som har sett min snus-dosa komma & gå`?
pappa ; nej jag har aldrig sett en snus-dosa gå.
jenfs ; hahahah.

var bara tvungen att slänga in den här gamla bilden på mig o emelie från förra året.
image100

Kommentarer
Postat av: emeliue

anågende bilden och pekar på mig:
HAHA! vad gör jag för min? :P
misslyckad som fan!
Men perfa på dig som vanligt :)
jag älskar dig sockertopp!

2008-03-22 @ 14:29:34
URL: http://emeliue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: