jiha !

idag andra feb. har jag & tim nämligen varit tsm i 4 månader&längre ska det bli.
ehm, idag vaknade jag ganska sent. runt 12 typ, jag som brukar egentligen gå upp vid 10. i natt sov jag inne hos min syster, för att vi kollade på en as sen film igår som gick på tv:n, haha den hette typ primal fear som slutade runt 3 tiden. så jag var ganska trött idag. sen när jag hade vaknat så gick jag in i mitt rum, & då kom min syster efter och bah; jennifer ? (a) kan jag få spela på din mobil? HAHA, hon har typ blivit beroende av ett spel som finns på min mobil . jag har en sony ericsson W910i. as ball ! fick den i julklapp av pappa.
jahdu sen runt 1 tiden ringde linfs mej & vi satt och snackade en liten stund. linfs var nämligen nere i tumba centrum med sin mamma, så hon hade tråkigt & ringde mej. haha. jag är ju så mkt mkt roligare?
sen så ringde tim mej & då bestämde vi att vi skulle vara. så jag gjorde mej i ordning & tog bussen hem till honom.
vi gjorde inte så mkt hemma hos han, vi låg mest i sängen & degade, & så kollade vi på film (Ice Age) HAHAHA!
sen åkte jag hem från han runt 10 tiden, för att imorn är det ju skit skola igen. USCH USCH USCH PÅ SKOLAN!
jahdu, & på onsdag ska jag in till stan och köpa jeans med felicia. längtar redan !
men nu ska jag gå och lägga mej, tyvärr så har jag inte tagit foton från idah men jag kmr nog lägga in från imorn.
big love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: