it's just like heaven

heej
igår var jag i skolan, det roligaste med det var på lektionen när jag,felicia & dilara satt och pratade om opera. då sa dilara ; jag är skit grym . & så började hon sjunga opera as hööögt. då kom läraren bah och ; dilara, dilaaaara !? hahahha fast hon hörde inte, sen när läraren kom emot henne så slutade hon. och våran lärare bah till dilara ; sluta skrik , ut med dig! haha, jag&felicia satt och as garvade. sen efter lektionen ;
dilara ; förlåt lotta. är du sur?`
lotta (lärare); nej, men du kan ju inte skrika i korridoren?
dilara ; jag skrek inte, jag sjöng.
lotta ; haha, oj det lät förfärligt.
jenfs&felicia ; HAHAHAHHHAA
jahdu, sen efter skolan åkte jag och felicia in till stan & köpte jeans. jag köpte ett par cheap monday jeans, blev lite missnöjd faktist . men men. nästa vecka ska jag köpa skor med pappa, vi får se vad jag köper för nått.

idag 6 mars ; dagen började med att jag missade bussen , så jag kom ungefär 20 min försent. det gjorde endå inget, vi hade livskunskap endå. sen hade vi hemkunskap & vi gjorde kanelbullar. jag jobbade med alexander. vi blev indelade i grupper. två&två. mina kanelbullar blev skit goda ! jag åt två kanelbullar & blev ganska mätt, så jag hoppade över lunchen. & då blev felicia orolig över mej, men det var inget. hehe hon är så omtänksam. sen hade vi matte & då kom våran nya bitr. rektor till våran klass för att presentera sig. och så stod han & pratade as länge. sen såg han att andreas i min klass satt och sov. han bah ; ojdå, dt är visst folk som sover under lektionen. då vaknade andreas. alla började as garva. haha. sen slutade vi vid 12:40 för att våran lärare inte var där. så det var as skönt. sen åkte jag till tumba, träffade tim & åkte hem till mig. sen när vi hade varit ett tag så ringde hans pappa & sa att han skulle på hockey. så nu är han på hockey träning.
nu ska jag snart plugga lite matte. måste !
men vi ses & hörs

dagens outfit ;
kss tröja från (kmr inte ihåg vad det heter)
svart linne under från H&M
jeans från cheap monday.

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, lärare kan bli såå enoying ibland!
Alltid*
men du vet, lärare borde stå för hat!
Det borde ändras i lexikon.
Älskling, outfiten låter suverän!

2008-03-11 @ 14:03:33
URL: http://emeliue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: