hej påskmiddag

jag ville bara berätta lite om dagen,
jahdu, när jag och denisé satt på tåget till pappa så vare så att ett par brevid oss var på date, haha jag & denisé förstörde typ deras stämning hela tiden. jag spillde ut min juice, & vi satt och as garvade. sen så beslöt vi oss för att byta plats så att dom fick vara ifred. sen när vi gick av, så såg vi att tjejen dissade honom. & vi började as garva. sen när vi kom in till södermalm så ringde pappa & bad oss komma till konsum. vi handlade påskmiddag.
& jahdu, nyss åt vi maten. as göött´. men det påminner om julafton. gör det inte?`haha.
men nu måste jag gå, vi ska kolla rulle. lägger in bilder på filmerna sen. filmerna är iaf (hairspray & behind the mask som är en skräckfilm)
aja ska gå nu,

dagens dialog ;
jennifer,denisé & pappa vid matbordet.
pappa ; jag har tagit en as bra huvudvärks-tablett.
jennifer ; aa det är jag.
pappa ; nej det är du som är huvudvärken.

Kommentarer
Postat av: emeliue

haha, dina dialoger får man alltid ett gott skratt för!:D (AA)
älskar dig jennifer! alltid vi.§§§

2008-03-22 @ 10:49:23
URL: http://emeliue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: