en dag med emelie tvilling

hej ! idag har verkligen varit en rolig men konstig dag, emelie ringde & väckte mig klockan ÅTTA ! gud, haha jag låg och sov. och hon bara skrattade. sen gick jag upp, hoppade in i duschen & sedan gjorde jag mig iording.
& så satte jag mig på tåget till stan vid ungefär halv 10. det var ganska skönt & sitta där . och läsa tidning,lyssna på musik & bara tare lugnt. det är mysigt ibland att sitta på tåget. är jag ensam om det? haha. sen när jag kom fram så skulle jag & emelie gå och äta lunch på en indisk resturang. och vi var där halv 11 men dom hade lunch buffé 11 så vi väntade i en halvtimme. tog lite kort & såvidare. ikväll ska vi gå på bio, vi vet fan inte vad vi ska se? har någon något bio-tips?`efter bio ska vi iaf gå ut & äta igen. vi ska vara själva hemma . så vi pallar inte laga något.
det blir väl antingen indiskt,grekiskt eller kina mat. men vi får se. efter det ska vi iaf hem & basta och tjocka oss med godis . tihi.
aja, skriver lite senare vad vi såg på bion & så vidare. men aja, nu jag ska hjälpa emelie med hennes blogg. http://emeliue.blogg.se
PYSS ! / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: