från maja - till tims land

ja nu har jag allt mycket att skriva, förlåt för den dåliga uppdateringen
i onsdags träffade jag maja, vi åkte hem till henne & ja vi hann inte se hela fotbolls matchen pågrund av att båda var hel sugna på godis, och nästan allt hade stängt hos henne.. hon bor i jacobsberg som ligger lite utanför stockholm.
så vi cyklade typ runt hela viksjö/jacobsberg bara för godis. ja åh herregud. sedan sov jag hos henne & på torsdagen när jag skulle åka hem så ringde tim och frågade om vi skulle göra något & självklart sa jag ja.
så då åkte jag hem till honom direkt, sen ringde mamsen och frågade om jag&tim skulle komma hem till mig och grilla.
så vi tog bussen hem till mej. & sedan skulle tims mamma hämta honom och så skulle de åka till deras land som ligger i söderhamn ungefär 2&en halvtimma från stockholm över helgen.
Och då frågade tims mamma om jag ville följa med, så det blev att fira midsommar på pojkvännens land.
Det var jätte mysigt där.
Kom hem idag söndag, har suttit i bilen ungefär 2timmar så är jätte slut.
väntar på att tim ska ringa
skriver mer imorn

en av dagarnas outfit ;


Kommentarer
Postat av: M

foto by mooie (på min gata) ^^

2008-06-23 @ 12:11:30
Postat av: wille huss

inte vilken outfit som helst, utan en mycket het sådan :D(A)

2008-06-23 @ 14:59:32
Postat av: jocke

ja det är den verkligen ! :)

2008-06-24 @ 17:14:44
Postat av: mimmi

en mkt fin outfit tkr jag (A) <33

2008-06-24 @ 17:51:58
Postat av: benne

var det inte jobbigt att sitta i en bil i två timmar?

2008-06-24 @ 18:22:37
Postat av: charlie edman

jätte fint jennifer ! :)

2008-06-24 @ 18:31:14
Postat av: jenfs

svar till benne ; jo det var det verkligen.

blev lite illamående på vägen.

Men men.. det gick över ! :)

2008-06-24 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: