MY DAY 2 JANUARI

Dagens låt:  remix ; touch me
Dagens dusch: duschade imorse
Dagens frisyr: utsläppt & uppsatt på kvällen
Dagens smink: foundation,rough,mascara
Dagens klädsel: 96 jeans,svart linne & grå kofta. sen på kvällen böt jag till kss byxorna
Dagens händelse: inget speciellt, eller jo mamma bakade för första gången på länge . HAHA
Dagens planer: ska snart sova, klockan är liksom 01:43
Dagens vill ha: en kram
Dagens saknad: felicia bästevän
Dagens drog: yoghurt
Dagens tråkigaste: började små tjaffsa med en person
Dagens finaste: mitt hår var helt okej idag. 
Dagens måste:  sova lite tidigare.
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: inget.
Dagens mat:  makaroner & köttfärsås 
Dagens kärlek: har min <3
Dagens mående: toppen bra, förutom att jag bråkade med en person

Kommentarer
Postat av: emelie

och vi hade det klart bäst! (;

2008-01-03 @ 02:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: