29 januari

hej , dagen har varit ganska kul , men jag fick lite ont i magen på lektionen , men det gick som tur var över . idag har jag varit i skolan & typ ja gjort allt möjligt. hah fast det roligaste var med linfs på spanskan (; .
jag kom hem vid typ 16:00 . & jag ska bara ta det lugnt i dag. ska göra matte-läxan också. SUCK!
på bussen hem träffade jag Linda Lidström, vi satt & pratade lite om roliga minnen. & att hon saknade mig , att hon saknade att jag & linfs inte gick i kassmyra skolan . för den var tydligen roligare när vi gick där x) . haha såklart.
men jag saknar jätte många från kassmyra skolan ska ni veta & några från min gamla klass med. jag saknar min GAMLA KLASS ! <3 jätte mkt. men aja , det var allt för idag . skriver mer imorn & ett videoklipp från igår kommer . x)
love yaaah all.

dagens dialog ;
linfs ; kolla spöket i skåpet?
jenfs ; VART? ;o
linfs ; HAHAHAHAHA.

haha emma ritade av mig på No lektionen , haha alla hade as tråkigt x)
image25

Kommentarer
Postat av: emmily

det var på min födelsedag !

2008-08-05 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: