idag & igår

23 februari (igår lördag) ; gjorde jag typ ingenting på dagen, satt vid datorn,sms:ade & jah typ telefon. aaaas tråkigt men endå ! senare på kvällen så åkte jag och bowlade med min pappa,syster,pappas jobbar kompis & hans unge x) , självklart är man bäst som kom 3:a av 5 . haha ! bättre än sist iaf ! x) det var min pappa som vann ofc, SUCK ! jag som hade lust att krossa hnm, sen efter vi hade spelat bowling så körde jag & min syster ett pistol spel , man skulle typ skjuta sombisar, HAHAHAHA. jag dog flera gånger då . men men .
jahdu, sen gick vi och köpte glass till oss alla. jag köpte två kulort i bägare (Lion & weiner nougat, SKIT GOTT)
sen kom vi hem vid typ 9 , & då såg jag slutet av melodifestivalen. vilken tur att BWO gick till globen & att Caracola fick andra chansen, jag hejjar på dom ! dom är riktigt bra.
sen när jag skulle sova så låg jag och smsade lite med tim, sen somnade jag vid typ halv 1.
24 februari (idag söndag) ; idag vaknade jag vid typ halv 11, (blev väckt av min katt) sen så smsade jag lite med tim, skulle egentligen ha varit med han men han hade lovat sina kompisar att åka på allmis & sedan skulle han  med dom till heron och gå på bio, så då ringde jag runt lite och fråga om någon ville göra ngt, då kunde julia ! som tur var, vi möttes nere i tumba & gick runt o kollade lite, sedan gick vi och åt lunch på Mcdonalds, haha fettosar or what`? sen så ringde linfs och då snackade vi lite med henne, sen gick vi till tumba då hade typ allt stängt men vi hade roligt endå. sen åkte vi hem var till sig. jahdu, sen tränade jag lite med mamma, HAHA !
men nu ska min syster & min kusin ha datorn.
HA DET BRA ! §

photos från idag ;


1. jenfs@ tumba
2. jenfs flummar
3. julia flummar
4. julia sötnos

dialog ;
jimmy ; jennifer du är så osmart !
jennifer ; jag vet, jag har umgåts med dig för mkt.

Kommentarer
Postat av: emelie

like the ass bryyyyyyyyyyr!

2008-02-29 @ 00:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: