BÄSTA ALLA HJÄRTANS DAG 14/2-08

hejsan,  idag vaknade jag vid 20 i 7. så jag fick skynda på lite granna.
när jag kom till skolan så hade vi en tjej grej, på livskunskapen. efter det hade vi hemkunskap.
& på hemkunskapen blev jag och linfs sams igen, vi hade bråkat lite <3 ! men äntligen sams.
på hemkunskapen fick jag jobba med mats. (suck), vi gjorde kötbullar,potatis & brunsås. vi misslyckades med våran brunsås den blev bränd. haha ! sen efter hemkunskapen så var jag proppmätt så jag & linfs pallade inte gå och äta mat, sen efter lunchen hade vi två st lektioner till . sen slutade vi klockan 14:00. då gick jag mot bussen med linfs, jag skulle ta bussen & möta tim i tumba. =)
sen åkte jag till tumba, mötte tim & vi gick hem till mig. vi gjorde lite allt möjligt. kollade på film, låg i sängen, & ja typ åt middag & ringde och drev med Dilara . HAHAHHA !
sen så kom hans pappa och hämtade han för att han skulle på hockey träning vid 19:15, själv pallade jag inte åka ner och titta . men aja .! jag ska typ endå vara med tim på söndag i think ! ;p
men nu ska jag fixa en sak med mobilen , puss

dagens dialog ;
vasse ; hur gör man en brun-sås?
micke ; man blandar brunt med en sås?
alla ; hahahhaha !

dagens foton ;


1. jenfs
2. jenfs , tagen av linfs på rasten

Kommentarer
Postat av: haahahah

VASSE ÄR CP !

2008-02-17 @ 15:23:15
Postat av: Anonym

haha fett skön :P

2008-02-28 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: