31 januari

hej ,
det här har varit värsta flumm dagen ever ! med linfs ofc. Dilara var sjuk .
idag hade vi uppsamlings dag så jag & linfs valde hemkunskap på förmiddan & matte på eftermiddan.
haha på hemkunskapen gick det riktigt jävla bra för mig & linfs, vi gjorde pizza. haha. fast när vi stod och höll på med degen så blev det helt plötsligt mjöl krig så båda var helt jävla mjöliga när vi var klara. fast våran pizza blev godaste ! STOLT ! bilder på våran pizza finns där nere. x)
sen på lunch rasten så var vi så mätte så vi sket i lunchen, så vi satte oss i typ ett putte litet rum & linfs spelade spel & jag satt och snackade med tim.
sen så skulle vi in på matten. och man var tvungen att ta av sig skorna innan man går in i klassrummet.
och så fick linfs damp på elina så då skulle hon sparka sin sko på henne, och preeecis kommer våran lärare & går förbi. så då fick hon den i huvudet . HAHAHAHA ! & linfs sprang i vägen , medans jag stod kvar . haha så läraren trodde att det var jag. sen så gick vi in i klassrummet & jag och linfs kunde i hålla oss, vi satt och as garvade. sen så fick vi gå ut, så vi satte oss i ett grupp rum. & sen typ ja, vi gjorde typ en uppgift kanske. HAHA!
sen efter skolan så gick jag hem till linfs, & vi gick upp på hennes rum för att de håller på och byter golv i deras vardagsrum , så jag & linfs kunde inte titta på film as we always do ! haha. x)
men vi flummade as mkt, & så pratade vi med tim i telefon, & sen så skulle jag typ hem. men då behövde jag ladda min mobil så då laddade jag den en stund hos linfs innan jag gick. jag skulle liksom gå hem och det var kol-svart ute. snacka om att jag var rädd ! & jag hade liksom bara tights & en klänning på mig. gosh liksom.
men jag ringde tim & snackade med hnm hela vägen, och sms:ade jag min syster så fick hon komma och möta mig. sen när jag kom hem så åt jag middag & sen så typ jaa , gick jag och la mig för att jag hade as ont i magen & var as trött. men jag pratade lite med tim innan jag somnade & smsade med linfs,carolina & tim lite senare.
ja det var typ allt för idag.
pussen på er

dagens dialog ;
linfs ; stör mig inte, jag spelar !
jenfs ; gud man ser mina trosor ! ;o
linfs ; ahkej, då kan jag slita mig från spelet. x)

bilder från idag ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: