3 februari

sho breeeh!
jag kom hem as sent igår så jag pallade inte skriva, men om dagen igår ;
igår vaknade jag drygt vid halv 12, sen så smsade jag med tim o linfs, sen så frågade tim om vi skulle göra ngt, självklart sa jag ja, så då gick jag upp & gjorde mig iordning, han åkte och hyrde film med sina föreldrar (dom skulle bort så vi skulle vara hemma hos hnm själva), sen så hämtade dom mig & så åkte vi hem till hnm, sen kollade vi på film (halloween) skit läskig men endå! haha, sen så skulle hans föreldrar åka, så då sa vi hejdå & hela tjollahoppsan x) , sen så kollade vi på en till film (supersugen) haha pinsam men rolig, sen låg vi i sängen ett tag & hans kompis (gurra) ringde hnm, hah då flummade jag & tim lite grann & drev lite med gurra x) , sen så skulle jag hem vid typ halv 12 , så då följde tim med mig till bussen, haha när vi stog där så typ tutade några gubbar som kom med bilen, tim bara vinkade. haha ! sen så kom bussen o jag åkte hem, & på bussen smsade jag lite med linfs. sen när jag kom hem var klockan typ 12 och sen gick jag och la mig typ vid halv 2 , ja du det var allt om igår. x)
idag när jag skulle gå ut till hallen så stog min syster där, haha och ninja (min katt) följde efter mig & när ninja såg denisé så hoppade hon rakt upp i luften & sprang i väg, HAHAHA ! fråga mej inte vrf, idag ska jag kanske vara med tim igen, x) vi vet inte vad vi ska hitta på , men nått skoj blire iaf.
orkar inte skriva mer nu .
puss puss puss

dagens dialog ;
jenfs ; och vad är det med ninja? ;s
jimmy (låtsas pappa) ; hon är lika dum som jennifer.'
mamma ; hahahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: